uppe med tuppen

Dagarna är räknade, 6 dagar till is!



hm, eller nästan ialf..

10:55  Vaknade för exakt en timme sen ;p Sedans dess har jag hunnit dricka ett glas oboy och spelat "take this life" på Gh, höhö. jag har gått och blivit värsta nörden nu. Måste docke bli bra på det med, annrs är det fan pinsamt, om jag spelar hela tiden men inte blir bättre, hah!

Dagen ser ut såhär, tänkte lira några låtar till, sen göra mig i ordning. Halv 1 ska jag in till höganäs med pappa, han behövde lite saker till kontoret och jag är i desperat behov av en ny kalender så det måste skaffas! Har så mycket saker som jag fått klottra ner på lösa papper eftersom min nuvarande kalender tar slut nästa vecka. haha, gosh jag har gått och blivit planerar människa, men jag gillart ;)

Men nu ska jag först få iväg det där mailet till halmstad, dom har fått 4 istider nästa vecka, och jag planerar att dra dit på tisdag och vara med.. Så därför måste jag först snacka med tränaren och så.. Men förhoppningsvis så går det bra..

Just det jag fick sms av sofie nu innan, måste svara på det med =P Det var om på fredag, men jag vet inte riktigt om jag kan eller inte. Just nu handlar det bara om pengar, jag menar inte så roligt att följa med när man måste snåla på allting =/ Så jag ska kolla mitt konto nu hade jag tänkt, och hoppas på att lönen har kommit in =P Annars får jag se om jag kan lösa det endå. Det löser sig - det gör det alltid.'

Nu måste jag få tummen ur röven och göra lite saker. Skriver nog en runda efter turan i höganäs, exiting^^

pussepuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0