wierdo

01:25    massa att göra på jobb. men marcus kom och hälsade på en runda så det var sköj :) Nu är jag ännu sjukare och tröttare än tröttast. suck.



Varför är alla helt wierd? Det känns som om alla vet om något, som inte jag vet.. Eller är det så att jag har blivit annorlunda? För verkligen alla har blivit knasiga, eller bara inte sig själva. Samma på jobb idag.. Verkar som alla går runt och sp'nner sig när dom är i min närvaro, som ingen kan slapna av länge. Är jag inte intressant längre eller har ni bara tröttnat? Äh, jag har verkligen ingen aning.. Men det är fett wierd för allt har kommit på drygt en vecka. Om det är något, så bara säg det rakt ut istället, oavsett vad det är eller gäller.

Nu ska jag sova och hoppas att jag blir frisk under natten.

godnatt alla.

take care, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0