work, work, work

00:03    Hemma från jobb osh slappat lite. Slutade tidigare idag, 22:30 så alltid något ju :P
Ska dock sova nu, upp 07:20 imorgon, sen jobb på karla hela dagen. Sen jobbar jag fredag, lördag & söndag på campingen, stängning hela helgen, yeay, alltid lika roligt. eller inte :P haha

 NU måste jag verkligen nanna kudden om jag ska orka med morgondagen. Ska bara kolla tv'n först. Pappa har intstallerat nån ny tv box på mitt rum tydligen, så klart man måste kolla vilka kanaler där är :P haha.

Förresten, någon som är sugen på att ses i helgen? Visst jag jobbar stängning, men efter det? :) bara att komma :)

Sov gott!

puss


Kommentarer
Postat av: Magnus!

Jag vill!!!

2008-08-14 @ 06:14:49
Postat av: emma

jag kan prata med stenfeldt så kan vi komma upp en runda kanske ;D

2008-08-14 @ 19:08:13
URL: http://emmalina.blogg.se/
Postat av: emma

jag kan prata med stenfeldt så kan vi komma upp en runda kanske ;D

2008-08-14 @ 19:08:30
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0