yesterday

20:10  Nu känner man sig lite piggare ialf =P Kom precis hem från höganäs. Så nu ska jag tella lite om gårdagen hade jag tänkt.

Vi samlades klockan 6 på knutpunkten för att senare gå ombord på aurora där vi spenderade närmare 4 h som var fyllda med mat, dricka, prat och underbart umgänge (: När vi till slut kom av båten så var alla mer eller mindre runda under fötterna.. Vi begav oss till swea där vi spenderade resten av kvällen.. och jävlar vad det dracks drinkar kan jag lova, från alla håll och kanter nästan =P  Vid 3 var det dags för efterfest då taxin begav sig till campingen^^ Tror jag somnade/däckade vid 6 tiden ^^ och begav mig hemmåt vid 11. Då var jag inte så fräsch kan jag lova :P

Gårdagen var hel lyckad och jävligt rolig - TACK alla :D

nu är jag jävligt seg & trött. Skulle kunna somna vilken sekund som helst, faast det är ju lite onödigt. har som sagt mycket att tänka igenom. Uscha - det är bara jag som lyckas strula till att så här :/

Ska kolla om jag hittar några kläder först. sen får vi se vad som händer.

take care, puss

alla bilder ligger ute på facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0