16dec - bored

21:16  Kom ju på att jag glömde berätta det "roligaste" innan, jag har hittat universitetet jag ska söka till. Visst det är aktuellt om 2 år, men endå. Gastronomiprogrammet på Umeå universitet, det låter väll som nått för mig? Massa snö, massa hockeylag att välja mellan och bara mys :) Har länge funderat på norrland, och både mamms&papps har försökt putta mig åt de hållet, sen måste jag bara komma in där med. MEN det ska nog lösa sig, förhoppningsvis :)

Åh, jag vill bara ha nästa år & vår/sommar här nu. Har massa roliga planer för nästa år!

- Metallica, mars
- costa brava (förhoppningsvis, maj
- studentbal, maj
- sweden rock, juni
- studenten, juni
- jobba resterande året :)
- Lumpen jan.2010.

Visst är långt tills dess, men jag tycker om att planera så man har koll på vad som händer. Känns som att livet börjat sätta fart nu. skönt (:

Nu ska jag ner och kolla läget.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0