16nov - costa fucking brava

19:00  yes, efter en jävla massans velande så blir det costa endå. Väntar dock med att boka tills studiebidraget kommer in. Vid bokningen så betalar man en deposition, sen  har man fram till maj på sig att fixa resten av cashen, och det e ju lungt :) Har ev 2 jobb på g nu i början av nästa år med, så bara att hålla tummarna :)
Men ialf, costa, fattar inte ens hur jag kunde vela om det från början. jag menar, 7 dagars festande med bara studenter - how much better does it get? ;) Så nu sitter jag som en idiot och vill att dagarna ska gå snabbt så cashen kommern in och så jag kan boka resan. fettfettfett.

Nu, jag bprde fixa filosofiskitet, men har varken ork eller lust till det. är mer sugen på tv eller guitar hero, hm.. det hade vatt något ;) jo, det får bli så..

Förresten, julen närmar sig snabbt som fan. Jag har fått köpt lite fina julklappar och bakade pepparkakor igår, glasyr på alla med, fin fint. nu är det bara pepparkakshuset  som ska fixas &granen ska in och kläs :) Fick ett par asfina "stövlar/kängor"  av oskar nu sist när vi var på väla. Av märket bronx, och i en mörkbrun färg- tycker om dom massa :)

hm, that's all for now.

ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie

regnbåge :)

2008-12-17 @ 22:41:54
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0