17dec - seven days to go

14:16 Då börjar julen närma sig. Dock ingen snö ute, typiskt. skönt att skolan slutar snart med, :)

Imorse släpptes ju som sagt biljetter till AC/DC som ska spela på ullevi i sommar, och min papps som är bäst skaffade såklart tickets till familjen. Kommer bli fett ballt! :) Så nu har jag ytterligare en sak att lägga till i min "sommar" lista :)

Ska ta bussen om 40 min, till skolan och möte med elevrådet. jiipii -eller inte. Har en känsla av att det kommer bli lite hetsiga diskussioner med. men jaja.

Sen kommer oskar och följer med mig hem :) och imorgon ska mamma jobba på karla, och snäll som jag e så har jag lovat henne att följa med och hjälpa till. Alltid roligt :)

 Nu ska jag snart fixa med tvätten, den är klar vilken sekund som helst, sen fixa vid mig det sista innan jag promenixar till busshållsplatsen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0