18dec - snart!

22:27 Imorgon slutar vi skolan, så jävla najs!

Var på väla nu ikväll med, fick köpt sista julklapparna med :) är nu pank som en jag vet inte vad. haha! tur att det snart är den 25:e! :)

Imorgon blir det först skolavslutning, sen käk på big buddha med elevrådet, kommer nog bli skoj. Äta massa gott :) Får dock se vad jag hittar på på kvällen. Lördag ska jag vara med josse så :)

Nu är det dock hells kitchen som gäller, paus nu men ja. annars händer väll inte så mycket ikväll. satt och diskuterade costa med mamms innan, och kom fram till en hel del vettiga svar. Blir att jag stannar hemma ist. Känns inte som detta är min resa, och sen ska jag göra så jävla mycket annat i sommar som jag hellre lägger pengar på (typ sweden rock och europa) :) Sen ska jag också köpa en egen student present, för det tycker jag att jag förtjänar för jag har pallat med allt. Blir nog bra :)

Nu ska jag hämta ett stort glas vatten innan hells kitchen börjar igen.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0