1dec - det närmar sig.

18:28  Tusen saker att göra, jag har inte ens börjat, ugg.

Stan en runda med fanny&simon efter skolan, det blev ett par snygga jeans för fanny, och jag bara spanade :P Kom hem till mat som var gott.

Satt och pratade med papps efter maten, kom in på julklappar och det är verkligen dags att börja köpa dom. Känner mig nååågot stressad med allt, uscha. Sen måste jag hinna med plugget PLUS träna, vettifan hur det ska gå ihop. Men det löser nog sig (hoppas jag ialf).

Nu sitter jag mest och halvslappar i väntan på att miami ink ska börja. annars, ja inget. oskar är i lumpen, och vi är i en fas i vårt förhållande då allt står still. Sen saknar jag erica med, massa.. Vill bara spola tillbaka tiden ibland. Då vi festade i princip varje helg, och hade så sjukt roligt. var har all tid tagit vägen egentligen? Känns som en del av mig fattas, helt ärligt. Riktiga vänner växer verkligen inte på träd, och när man inte umgås längre så blir det en tomhet som ingen annan kan fylla igen. Blödigt men sant.

Är dock glad för att det klickat så bra mellan carro och mig nu på sistonde. Känns bra att vara med en som är lite störd i huvet, och lika energisk som en själv. Det behövs verkligen. :*

Men ja, helgen längtar jag redan som fan till. Vill ut och festa järnet på fredag, go förfest sen dricka MASSA drinkar på stinsen och shotta sattan i det.  Någon som är på? (Erica?) Jag är taggad till tusen ialf för en oförglömlig och sjuk kväll.
OCH dansa röven av sig, eller ja nästan ialf ;) Jag vet redan vad jag ska ha på mig, så kom igen gott folk! :)

Nu ska jag göra något annat (vad vettifan, men ja :P)

ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaw, söte! :D Det är som du säger, det känns bra att vi klickat så bra och att vi är lika mongo ^^ vi borde hitta på massa saker ^^ :*

2008-12-01 @ 21:15:02
URL: http://livetenligtcaroline.webblogg.se/
Postat av: Erica

Klart jag är på ;D

2008-12-01 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0