1dec - new year

22:24  Jaha, jag tror jag har hittat min nyårsklänning. Dock på internet och sen är den blå. Vilket betyder att jag måste färga tillbaka håret till my natural colour. Kanske är lika bra att göra det nu, hade ju endå planer på att fixa det till sommaren & allt. Men eftersom det är rött så kanske det är lika bra att börja fixa det i tid..

Men sidan jag hittat den på är inte svensk, så tror frakten lär ligga på en del, DOCK komme rjag inte säga var jag hittat den för vill inte riskera att någon jag känner har en likadan som jag, för då står man där på nyår som ett fån :P jaja.

Velar dock om jag ska vänta tills imorgon och beställa den, så kan jag kolla igenom allt imorrn med och veta säkert om jag vill ha den. sen är det bara att hoppas på att den passar. -cross my fingers-

Ikväll då? jao, pluggish all night long - smällen man får ta när man är så lat som jag. Går dock runt och är irriterad på att jag inte får tag på oskar, dels för att jag måste snacka med han om lite viktiga saker, och dels att jag vill veta om nyår. Börjar bli smått stressad när alla frågar vad jag ska göra, utan att ha något svar :s tror nästan min mobil gått och blivit cp - det låter helt knas ibland när jag ringer och hoppar "signaler" gör den med. Lagning igen kanske? Isf tänker jag fjäska till mig en ny jävel. de lovade de ju trots allt sist den var inne.

Sen, med tanke på ikke fungerande saker så kom jag o tänka på mitt temperament. Jag tror att jag har allvarliga aggretions problem - visst folk har sagt det tidigare, men då var det inte så allvarigt. Nu kan jag gå runt och störa mig på saker så jag vill slå sönder dom eller kasta något på någon, även om det bara är små små saker. Sen kan jag överdriva saker med och göra dom 1miljon större än vad de verkligen är. ja, jag måste verkligen hitta mig en sysselsättning/sport där jag kan avreagera mina känslor. Kanske ska ta min trunk och åka till ängelholm och avreagera mig på en hcokeyträning. verkligen ge allt och så. det hade nog hjälpt.  Måste verkligen snacka med pappa om det, vettifan hur jag ska få tid till det bara. :o

Nej palla sittahär, nu ska jag in på msn, och se om jag hittar någon rolig ;)

ciao


Kommentarer
Postat av: Magnus

Här bloggas det för fullt ikväll :)



Alltid lika kul att läsa....

2008-12-01 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0