1dec - once again

23:39  jaha, så slänger jag upp ytterligare ett inlägg.

Fick pratat med oskar nu, en liten stund - vilket var nödvändigt. Fick sagt mycket vettigt och kom fram till en del med. Vi ska ta en "time-out" nu snart. Alltså vi kommer inte göra slut / ha uppehåll eller liknande, vi ska bara ta en vecka eller två ifrån varandra så han kan ägna tid åt sina kompisar o sånt, och jag åt mina stuff. Kan vara vettigt att få lite egentid nu. Vi har ju trots allt häng ihop i 4 år så. dock så har vi regler under den såkallade "time-outen" för att det ska vara lika för oss båda. Inget raggande, inget strulande, inget sex, inget taffsande, och inget telefonnummer bytande, med andra tjejer respektive killar. Så vi kommer fortfarande vara tillsammas, bara ja ha egentid. :P tror faktiskt det kan vara en jävligt bra lösning. Så att man ka få tillbaka den där "nykär" känslan. Hoppas att allt går bra, men det borde det göra. Vet ju redan att han är the love of my life ;)

och ja, en annan sak kom vi fram till med. Eller mje, det var ju jag som kom fram till det, jag ville bara ha hans åsikt om det hela. Det blir att jag färgar tillbaka håret till mig naturliga hårfärg. Så förhoppningsvis så kan jag köpa färg imorrn och börja redan då. Men ja, får som sagt se =P Förhoppningsvis blir det gjort innan helgen ialf! :)

Nu ska jag zappa på tv'n litta sen nanna. Mår faktikst ganska så dåligt. Är riktigt illamående och har bajsont i huvudet, inte alls bra :/ Hoppas jag är kry imorrn ialf, måste va i skolan! Ska ialf dit och se hur länge jag orkar.. Ibland så mår man bättre ju längre dagen går, men ibland även sämre. Får hoppas på det främre..

Nej, nu sängen!

ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag borde skaffa ett gymkort och jag ska göra det men inte nu. Kanske kan önska mig i julklapp :) Vore sjukt skoj om vi kunde göra det tillsammans :)

2008-12-02 @ 00:10:39
URL: http://livetenligtcaroline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0