27 dec - 01:27

Jahapp, so say.

Jag har varit borta ganska så mycket, knappt varit hemma heller.

Julafton, avklarat och det känns skönt. Hände lite saker som var mindre trevliga. men ja vad ska man säga.
Nu är jag ännu mer motiverad till ett av mina nyårslöften ialf. och nu ska jag fan hålla dom!

utgång igår (25'e) med oskar+gäng & karro. skoj :) sen nu kväll har jag vatt hemma hos karro o myst..

Nu ska jag sova, är trött som ett svin och sov bara någon ynka timme inatt. Ska faktikst bli lite skönt att sova ensam och att kunan bre ut sig över hela sängen ;) haha.

Dessutom har schemat kommit upp på nätet- och helt ok var det.

will be back.

ciao

Kommentarer
Postat av: Sofie

schemat var inte ok!!!

2008-12-29 @ 22:05:58
URL: http://annasofiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0