2dec - here goes nothing

14:05  Mår kasst, riktigt kasst. Känns som jag börjar bli jättesjuk, ni vet sådär man känner precis dagen innan allt kommer? Så känns det ialf.

Ska ialf färga håret nu, och sen beställa klänningen med. Perfa! måste dock ner och hämta min internetbankkod på skeppet, får be pappa skjutsa mig sen. Måste dessutom betala mobilräkningen med. uscha. Känns som jag kommer bli fattig efter idag :s

jaja, here goes nothing.

Tänkte börja med denna färgen,  och därefter lägga slingor (både de som fäljer med i paketet, och sen hat jag köpt ytterligare ett slingpaket) Hoppas innerligen att detta blir bra. Sen vad jag gör med det svarta underhåret, det vettifan :/

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0