3dec - kwell

21:56  Precis kollat klart på greys anatomy, alltid lika bra ;)  Innan dess var jag i höganäs, mer närmare bestämmt tivolihuset på en författarafton som bibloteket anordnade. Var där med UF =(erica & robin), fick sålt lite men dock inte mer än förra gången. Nu tänkte jag boka biobiljetter tills på lördag (ska se bio med hjärtat) så sen när han ringer så blir han nog glad för den lilla överraskningen =P hehe.

Funderar faktikst på om jag ska gå och lägga mig, typ sätta på nåt bra på tv och gå och lägga mig i tid. Är faktiskt sjukt trött,¨så jo det får det nog bli.

Tänkte också skriva en liten lista på allt som jag måste göra imrogon så jag inte glömmer bort något viktigt, så kan jag bocka av det efter han jag gjort det med. Känns som morgondagen kommer bli sjukt lång. Men sen fredag = fett najs!

Först och främst ska jag kolla en liten runda på datan och så, men ja det var nog allt. sleep tight.

ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

fredag ;D <3<3

2008-12-04 @ 11:53:12
URL: http://livetenligtcaroline.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Jag brukar också göra listor på vad jag ska göra och det är skitbra :D

2008-12-04 @ 11:53:18
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0