3dec - närmare

14:06  jag älskar när onsdagen börjar ta slut, för då har äntligen halva veckan gått, och man kan börja längta till helgen.. Längtar dock också tills oskar ringer nu ikväll. Idag skulle de få sina betyg och lämna tillbaka alla kläder/utrustning, och självklart är jag nyfiken på hur det gick för han! :) Dock tror jag att det har gått bra..

Håret då.. Jo efter 3 färgningar och 5 paket hårfärg så ser det väll acceptabelt ut. Det är inte lika rött längre. Avfärgningen tig bara bort det röda till en viss del, men nästan allt det svarta försvann (: Så man kan väll säga att håret nu har en ljusbrun/orange färg. Lite i stil med ashlee simpson's frilla fast inte lika "stark" så att säga. tar väll nån dag att vänja sig, men det känns bra och tycker det är helt ok så =P Sen kan jag dessutom ha vilka kläder jag vill! :p wehey.

Nu tänkte jag kolla lite tv och kela med tusse lite innan jag tar tag i hemprovet i internationell ekonomi.

ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker det är fint :*

2008-12-03 @ 21:21:18
URL: http://livetenligtcaroline.webblogg.se/
Postat av: Sara

Onsdagen är ganska jobbig, för då vet man att det är snart helg men ändå inte!

2008-12-04 @ 14:58:48
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0