4dec- snartsnart helg!

23:06 Precis kollat på "hells kitchen" och snackat med oskar, den puddingen muckade ju idag :) Riktigt glad för hans skull :)

Sitter och fjöntar mig som vanligt vid msn, ikväll blev carro offret (hon är min bitch). Morgondagens kväll ska sluta med att varken nån av oss kan stå rakt på benen. vilken "plan" va? Därför blir det bolaget efter skolan.

Nu ska jag ialf försöka börja med det jävla hemprovet. jag har DAS självdiciplin, någon som vill låna?

och yes, detta inlägget var verkligen så jävla seriöst. men det kunde du kanske lista ut med din lilltå? eller ja, carros lilltå snarare ;)

OBS; Intern skämt!

ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det låter väldigt lockande ;)

2008-12-05 @ 07:37:17
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0