8dec - backontrack

10:47 JO jag vet att jag har varit lite dålig m,ed bloggandet. Har helt enkelt inte haft tid nu i helgen.

Helgen har ialf varit massa bra, i fredags var jag ute med karro & carro, blev stinsen och crom.
Sen i lördags kom oskar hem från lumpen, vi åkte hem till han, käkade o kollade bio - twiligt. RIKTIGT BRA! :) Sen igår (söndag) pluggade vi nästan hela dagen (:

Oskar fick även för sig att skaffa facebook igår, som jag typ tjatat på att han ska skaffa i evigheter. Men ialf, så när han väll skaffade en konto så ville han bara sitta där och greja hela tiden, så söt så. Men tack för helgen hjärtat. Älskar dig så otroligt mycket. Du är verkligen Min soulmate. <3

Nu då, jo jag sitter i skolan och väntar på att svenskan ska börja. Sen blir det plugg för hela slanet, ska försöka göra hemprovet i religion, eller nej jag Måste göra hela idag. Sen imorgon har vi låång sovmorgon, och då blir det plugg inför NkB provet. Sen är det inget mer för veckan som ska göras (tror jag)

Förresten så är det bara två veckor kvar i skolan nu till jullovet! så jävla great!  Jag vill baka lussebullar och pepparkakor, visst mamma har redan bakat, men då låg jag och sov bakis som ett djur. Och baka lussebullar & pepparkakor är en viktig tradition! :) Annars får jag tvinga oskar att baka med mig!

På tal om oskar igen (jo jag vet det blev mycket oskar i detta inlägget) så var jag hos han  i helgen, coh då frågade hans mamma om vi ville föja med henne och filip (oskars bror) till malmö nu på lucia. eller så var det på fredagen. Ialf de skulle julshoppa och gå runder där. Det låter väll mysigt? :) Får snacka mer med oskar om det, men jag tror nog det blir så (:

Nu ska jag spela ett lökit onlinespel innan vi början (om 10min) tjingeling.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0