8dec - monday

22:46  Smått uttråkad, har massa saker jag borde göra men finner ingen motivation. Hoppas den infinner sig där imorgon ialf.

Helgen är smått planerad ialf :) Sover hos oskar fredag natt ( dock får jag se vad jag gör dess innan) sen lördag åker vi till malmö, sen ska vi göra något på lördag kväll med. Kommer nog bli massa mys :)

Kom på att jag glömde berätta en sak om helgen, i lördags preciiis innan jag skulle ta bussen till oskar, då brännde jag min hand på plattången, och int som fan gjorde det. Jag hoppas verkligen brännmärket försvinner, och att det inte blir något ärr. men ja man får helt enkelt hoppas på det bästa. Var dock halvt handikappad hela lördagen då jag inte kunde göra något med högerhanden - och det är jävligt svårt att sminka sig med vänsterhanden kan jag lova.

Nu ska jag mysa lite framför tv'n.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0