berlin.

yeahy, nu packas det för fullt. 04.00 samling på skolan sen åker vi mot Berlin, Sp2'orna :)
Hoppas hoppas hoppas det blir najs :)

Och ja, match borta mot halmstad idag, iofs förlust men inte konstigt när det är som det är ^^ sen så fuckade sig ryggen igen, så fick gå eller rättare sagt, bäras av isen.. Vilken jävla timing, nu med berlin och allt. Fy fan, sist det hände så var jag tvungen att åka in till akute mitt i natten, och det hade jag helst velat slippa i tyskland faktikst ^^
Men ja, blir två veckor utan träning + hockey, sen när jag kommer hem igen så ska jag och pappa ta oss ett ordentligt snack om hur vi ska göra med hockeyn.. För som det är nu funkar verkligen inte ^^ Jag menar det är något fel på laget/tränaren, när en av ens spelare får bäras av isen, och hon inte bryr sig, utan istället så följer motståndarnas tränare med ^^.. hum ja men endå.. Har massa att skriva om matchen och så, men jag har varken ork eller tid att gå in på allt det nu, försöker lägga det bakom mig ist :P

Nej nu måste jag packa sen sova några timmar innan det blir BERLIN :DD

Vi hörs på torsdag allihopa :) puuuuss!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha det så kul i Berlin :)

2008-02-10 @ 00:47:35
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0