cup.

Ja, hur ska man egentligen sammanfatta denna helgen, denna cupen.. jag har inte ork till at sitta och detaljerat förklara varje match, det hade ni inte heller pallat för den delen =P Men ja för laget gick det väll sådär, men för min del så kunde jag inte gjort mycket mer. Jag gav allt jag hade, sen att det inte kan lyfta upp hela laget, visst det är synd men det går bara inte. Men fan så irriterad jag är, på massvis av grejer egentligen, men till största del att målen inte vill komma, så sjukt många gånger det var centimetrar ifrån mål, och när det inte var det så tog målvakketn dom, på något jävla vis ^^

Jag säger bara sista matchen brudar, så jävla nära. och till några, fy fan vad bra.

Kortfattat, en cup som var fylld av; glädje, arrgesitioner, hat, ilska, fuskande (EJ från vår sida!), ja men i helhet helt ok.

Ny match nu i helgen, borta mot halmstad, får se om jag hinner med ^^ hoppas det ialf.

Bilder från cupen finns ute på; jofa.bilddagboken.se

image54



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0