dag 4

Yeahs, idag är det torsdag då, fan va snabbt dagarna ska gå =/
Ialf, jag vaknade typ nästan precis, men sarah sover fortfarande.Jag velar om jag antingen ska gå upp och hoppa på henne eller låta henne sova ut, men fan jag vill ha frulle ju :P haha..

Igår, ja vi sov gjorde oss i ordning och sånt, sen drog vi in till storstaden helt själva, så etfer bussen har kört förbi oss så fick vi vänta på nästa buss, men sen gick det vägen :) Vi kollade massa affärer och käkade. Vilket resulterade i nya inköp, jag köpte en asporrig ny skinnjacka och ett läppglans, medas sarah köpte en porrig t-shirt och ett läppstift. Oe, jag höll på att glömma, vi köpte asporrigga hattar med ;) hahaha. Vi kom hem igen och avsöutade kvällen med filmen "We are marshall", riktigt bra faktikst :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på, det är dock regnigt, kallt och grått ute, så  nu får vi känna på äkta Dublins väder. Men jag antar att vi bara slappar till boysen kommer hem, sen får vi se vad som hittas på. Vad det än blir, så blir de nog skoj :)

Nej, nu ska jag väcka sarah med lite hoppningar, jag är ju fan ashungrig =P haha..

Take care ya'll.
Lökiga hälsnigar från Dublin, Irland.
image60

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Fan låter ju as nice :)

Men vad gör din nya skinnjacka så porrig då?
Bara för att den just sitter på dej då eller ;) heeh.

Fan då har ni sämre väder på eran semester än vad det är i sverige, iallafall på Gotland ;P Nej nu skall jag inte vara elak, ha det bäst pussar och kramar!!!

2008-02-21 @ 13:51:45
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

magnus, haha jo dels för att jackan är på mig, ne skojja. men den är fett fin :D ska lägga upp bild på den sen så får du säga vad du tycker :) hoppas allt är bra där hemma i Sverige :)

pusss kraam!

2008-02-21 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0