friday night.

hej hå.

Då var det lördag morgon och snart har hela veckan i Dublin gått. Känns fett wierd att allt har gått så jävla snabbt, när man längtade till det så mycket. Men ja sånt är det ju. Ialf, flyget går 10,05 imorrn från Dublin tror jag, eller nått där i närheten ialf. Sen är vi i hbg typ 19.50 om bussen och så är i tid, MEN först väntar en vild lördagskväll ;) yeahy.
Jag är inte helt klar på hur vi gör ikväll, men dom andra har koll så det e lungt, men jag antar att vi först försfestar här eller någe sen blire pubrunda...

Oh, just det, igår.. Vi började med att förade här, sen drog vi oss vidare in mot stan och ett ställe som hette "Heaven" Haha, var helt flippat. Det började med att vi skulle visa passen, men så fort han fick det vek han bara ihop det och glodde surt på mig ^^ jaha tänkte jag.. sen gick vi in, hängde av oss jackorna. Först verkade det vara ett fett ställe, men när kvällen började gå, så insåg jag att det stod vakter typ äverallt^^ och dom var inte små.. Jaha, tänkte jag och vi köpte oss något att dricka, sen bestämmde vi oss för att vi skulle dansa, men vi hann inte mer än ut på dansgolvet förränns en vakt var framme och sa till oss, och hör och häpna, man fick seriöst inte dricka på dansgolvet ^^ haha, så jävla gay. Men vi hällde i oss drickan och gav oss ut på dansgolvet..Efter ett tag så såg jag typ att en liten del av golvet var högre än det andra, typ som ett podium där man kunde dansa, men inte alls överdrivet högt.. Fett tänkte jag och gick upp för att dansa, men nehe då så fel jag hade, ytterligare en gång så kom en vakt fram till mig och sa att jag var tvungen att gå ner. Så vi  drog ut på det vanliga dansgolvet igen och shakade :p Haha, jag kan sitta här och skriva/klanka ner på irländarna hur länge som helst, ni skulle fan ha sett hur dom såg ut, haha jag tror jag dör. seriöst killarna var kortare än mig och MINST 25+, och tjejerna hade alldeldes för små kläer för deras lite "harkel" större kroppar. alltså det såg fan Sjukt ut^^ Nej nu ska jag inte vara så taskig, eller jo okej lite till, sen skulle jag på toa, så ställde mig i kön. shit alltså, jag tyckte svenska brudar var dryga och högljuda av sig på toan, men det är fan ingenting jämnfört med irländarna, dom skriker och har sig, och sparkar och slår på dörrarna :P sen bara pratar dom med en och man fattar ingenting utan bara säger "haha, okey" och låtsas fatta. Dom trodde nog att jag var trög i huvet på redigt för att jag alltid sa "what?" så fort dom sa nått till mig.. MEN det är inte mitt problem :P Fast en lite cool grej som fanns på toan som inte finns här hemma är en söt TOA TANT. Hon satt och log hela tiden, så fort man kom ut från toan så kom hon och sprutade tvål i handen, sen när man tvättat sig kom hon med papper, så båda jag och sarah gav henne litta cash ;) Alltså en megasöt toa tant :) Sånna borde fan finnas i sverige med, lätt  dom borde införa det, typ då framför allt på tivvan och ALLA uteställen..  Åhh, just det.. på toan så hade dom även en plattång som man kunde hyra, haha man stoppade i pengar så kunde man bara använda den, fett ballt.. Sen kunde man både köpa hårsaker, så som hårspray och liknande OCH godis, ifall man var sugen på det :P Så kortfattat, TOA TANTEN ftw!

Bilder kommer upp sen ^^. puss ciao alla små folk, dvs. irländarna.

hälsningar, från ett vårigt dublin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0