new week.

Dublin bilderna finns på: http://jofa.bilddagboken.se/
image61

Jahapp, så var allt det roliga slut. Vecka 9, hemma från Dublin och skolan i full gång. suck!

Yeahs, som sagt, kom hem igår vid typ halv 10 tiden.
Lördagskvällen bestod av förfest med boysen, eller ja det blev en ganska så lång förfest, vi drog vidare vid 12 tiden.. Ialf, vi drog till en pub som var asfet. Mega stor, 3 våningar och smockat med folk. xD Så där spenderade vi a great night med att dansa, supa och ha jävligt skoj! jag tror vi var hemma igen vid 4 tiden, men är inte riktigt säker. Väl hemma så blev det typ efterfest sen däckade folket en efter en. Men jag tvingade padde att vara uppe med mig hela natten och snacka skit :) Så när jag väl skulle gå upp egentligen (08.00) så fick han gå och lägga sig =p Blev inget sovande för min del den natten, men palla sova sista natten man är i Dublin lixom? :P haha nej precis:P

Jag gick och väckte sarah, sen började vi att packa och fixa allt. Kl; 09.00 kom taxin och hämtade oss, och hemresan tog fart.

Så fort jag satte mig i taxin så ville jag tillbaka igen, haha.. Jo men resan har varit fett underbar :)

Var dock jävligt skönt att sova i min egen säng :)


Nej nu måste jag nanna kudden, är fortfarande sjukt trött, blev inte många timmars sömn inatt heller, usch jag tänker verkligen alldeldes för mycket. Men så är det ibland, mycket som händer.


Jag måste verkligen fatta beslutet. Är bara så jävla svårt. Tänk om jag gör fel =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0