onsdag.

Yehap då var det kväll igen ^^ Fan va alla dagar ska gå snabbt, fast det är iofs bra, ju snabbare dagarna sveper förbi, ju närmre är dett tills jag får träffa Dig igen.

Ialf, träning ikväll. Usch, finns så mycket att säga men jag orkar seriöst inte bry mig längre Rögle Suger fan balle! så det så.. Så jag och pappa ska väll ta nån dag nu i veckan och kolla upp andra klubb alternativ. Som det är nu, så kan det fan bara bli bättre. Men som sagt jag orkar inte dra upp allt det där nu.

Skolan imorrn igen då, min als mår visserligen bättre, men har så otroligt ont i huvudet =/ Sen vill jag inte ta ipren eller liknande heller, har blivit lite mycket painkillers på sistonde =/. Hm, men nu när jag känner efter så gör det fortfarande ont i halsen. Antar att det är en släng av influensan man har fått. Så länge jag blir frisk tills på fredag, för då är det utgång som gäller, vill du haka på? Let me know så fixar vi ;D

Ikväll är en sån kväll då jag verkligen är sugen på att sitta uppe hela natten, bara snacka med folk o softa :) Men eftersom de flesta går och nannar tidigt så antar jag att dett inte blir en sån kväll. Kanske är likabra eftersom jag egentligen behöver sova massa, speciellt nu när jag är sjuk och allt. Sen hade jag tänkt träna imorrn med, men kanske bäst att låta bli. O bli helt frisk först så man inte fastnar i något och aldrig blir frisk.

Snacka lite med kussen nu idag med, hon fyllde ju 15 igår och eftersom jag inte var på kalaset i lördags (dubliiin) så skulle vi hitta på nått nästa vecka, både hon och jag är sugna på att shoppa så det blir väll väla antar jag :P Shoppa skor o sånt ;D najs najs najs.

Damn vad trött jag blev helt plötsligt, hm, men lite grejs måste fixas till imorrn först, typ vad jag ska ha på mig o så :P haha. Om jag inte planerar det nu så kommer jag garanterat komma försent imorrn.. Nej nu ska jag kolla klart på csi sen softa :p

ciaaaaaao.
image72

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken stilmall har du använt dig av när du har gjort din blogg?

2008-02-28 @ 22:36:29
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: sara

evelina, jag har själv designat den så ;P kommer inte ens ihåg vilken stilmall jag hade som grund :P hehe

2008-02-28 @ 23:10:12
Postat av: Evelina

Jag ser att du själv har designat den (är inte dum i huvet), undrade bara vilken stilmall :P

2008-03-01 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0