träna

Yeah, kom nästan precis hem från skolan,  soft dag började 11.10 och så hade vi inte sista lektionen heller ;D
Så nu ska jag bara packa väskan sen ska jag ta bussen 10 i till friskis och träna med sarah.. var ett tag sen man va där nu, men jag har iofs vatt på cup hela helgen och så ere hockeyträning imorrn med ju ;) wohooo, längtar som fan ! :) Hm, mja men iallafall, jag hade tänkt att fixa nå käk nu innan jag drar men jag pallar inte, så tar me litta frukt ist o käkar på bussen ;) sen blir det ordenltig mat när jag kommer hem ist, mycket bättre så :)  Det blir antagligen att vi går på "dansaerobic" så får vi se hur det är, och gymmet efter det. Men ska ta det lungt eftersom det kommer bli fett hård träning imorrn (ialf från min sida) eftersom vi har match på lördag ^^

Nej nu måste jag börja packa känner mig lite stressad nu så, just fan, jag ska ju läga in musik på mobilen med, ah nu blev jag ännu mer  stressas.. Jag skriver mer efter träningen, när jag e hemma igen ;p ciaaaaaao!

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0