yeahy!

OMFG, fatta om två veckor är jag och Sarah i Dublin. DAMN vad jag längtar! ge mig den 18'e nu va!

Det har inte riktigt slagit mig förränns nu ikväll, att vi verkligen ska dit, jag har flygbiljetterna liggandes här brevid datan, varje gång jag ser dom bara ler jag ;) Ah, detta kommer så lätt bli bästa sportlovet ever!

Sen drar jag till Berlin nu på söndag med skolan, fast det tänker jag inte riktigt på, utan all min fokusering är på Irland fan ^^ haha.. Denna veckan kommer gå så fett snabbt sen kommer dessa veckrona med gå fett snabbt, och hela terminen med förhoppningsvis ;) haha, nej nu längtar jag bara fram tiden, men skit samma :p


På tal om inget, jag hittade en gammal bild på mig när jag kollade igenom några old pics, haha ;)

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0