another day goes by..

Var så otroligt trött idag är jag vaknade, fattar inte varför egentligen.. =/

Ah, drog hem till Sarah en runda och planerade ytterligare lite inför Irland, sen drog vi till Fsiskis och tränade, blev aerobicspass idag =P haha, Får se vad vi hittar på imorrn :)

Hm, det enda som inte är på topp är att jag verkligen behöver pengar, riktigt akut. Jag menar, visst jag har pengar till resan, flyget och så. Men inte pengar till att leva och njuta när vi väll e i Dublin, och det suger fett mycket =/
Ska försöka hitta om nån kan byta så jag kan jobba mer på karla nu, men det brukar inte folk vara glada för så vi får helt enkelt se hur det blir. Jag hoppas verkligen att det löser sig!
image41
Åhh, jag vill lira matcher, spela riktig hockey! Usch vad jag saknar det!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Irland det låter skoj :) Man behöver komma bort lite ibland och bara ha KUL!

Pengar pengar synd att man inte kunde vinna nån miljon ;)

kram

2008-01-17 @ 01:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0