Äntligen helg!

Yeahy fredag idag sjuukt great :D Skolan var dock seg, riktigt jävla tradig, ugg som man längtar till sommarlovet :) haha. Hm, njäe men dagen gick endå ganska så snabbt, hade dock MaC prov imorse, MEN det ska vi nog inte prata om hur det gick ;o

Efter skolan så drog jag, Karro & Sarah till Friskis & Svettis och tig ett rejält träningspass på gymmet. Var fett skoj men jag frukar lite efter träningsverken som kommer komma imorrn =/ Fast o andra sidan så älskar jag träningsverk, en av de skönaste känslorna som finns. Då känns det verkligen att man gjort något ;)
image32
Äntligen har jag då mitt gymkort, eller Guldkort heter det om man nu ska vara sån :p och tro mig det kommer verkligen att slitas med hälsan, för jag ska inte ligga på den lata sidan, vem vet nästa gång ni ser mig kanske jag har förvanlats till hulken, fast i kvinnlig form då ;) hahah!

Nej nu ar jag precis käkat och så, och måste börja fixa håret, kläder sminkningen och allt annat meck. Blir nämnligen utgång med de bästa ikväll :D Kommer att bli underbart brudar! Kärlek till er!
             

Kommentarer
Postat av: Erica

Du kan kanske hänga med på ett gympa eller aerobics pass med mig någon dag? ;D

2008-01-14 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0