Back 2 School

Yeah, första dagen i skolan på detta året ;) hehe, och det känns faktiks förvånansvärt bra måste jag säga :P

Måste erkänna, visst Marie Picasso Skulle vinna idol och det gjorde ju hon :) Med Amanda Jenssens version på Suspicious minds,  är bara så bra xD hehe..

Nej men som sagt, första dagen i skolan idag, vi gjorde inte så mycket började med psykoliogin, sen på företagsekonomin  fick vi bara tillbaka proven, och weheey jag fick VG, men svarade rätt på alla uoogifter så det var bara små slarvfel, men är mega nöjd endå :D trodde verkligen att det skulle gå åt pipan på provet, men där ser man =P haha..

Fick skickat in mitt Hometest på engelskan igår med, blev nog bra det där :) Sen har jag företagsredovisning imorgon på Information & Layouten. Sen ere mest Svenska och Historia som jag har att ta igen, men det kommer nog fixa sig :)

Eftersom vi fick sluta tidigare från företagsekonomin så satt jag och glodde i skolan och väntade på att sarah stumpan skulle sluta, sen drog vi in till stan, käkade på donkan, drog till skopunkten och köpte skor ;) haha. Sen gick vi en runda i stan innan vi begav oss hem igen. Haha, och på bussen hem, så var där sånna wannabes, som bara satt och snackade om knark hit o allt skit. haha och så pratade dom precis sådär högt så dom visste att man hörde vad dom sa ;p nej dom kastar vi cola på, eller hur sarah ;)

Åh. om igår, det blev inte riktigt som jag sa.. jag somnade 6 istället, vilket resulterade i att jag försov mig och min bror fick köra mig till skolan, haha! Fast det sjuka är att jag inte är det minsta trött, lite seg är jag men inte sådär trött som man borde vara när man bara sovit 2½ h ;P Aja, får se hur del blir ikväll då, får väll försöka gå och lägga mig i tid, så lännge jag inte hittar någo annat somär mer intressant.. Nej jag pallar inte sova bort mitt liv, och dessutom så får man gjort mycket mer på natten med ;)

Nej nu ska jag trada mig lite mer på msn, glotta tv och sen spela lite data hade jag tänkt ;) So looong :*

image28
Ge mig sommar igen!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vi är två Marie var den som va bäst :) Men det kanske vi är ensamma om haha...
Nice ett vg är ju aldrig fel hoppas du lyckas bra med plugget!

Får komma ner och äta på donken med er kanske kan smaka anorlunda än på Gotland vem vet?

Sitta uppe till sex på morgonen är väl trevlig men inte om man skall till skolan kanske :)

Menar det du gör ju jätte vettiga saker på nätterna chattar med mig ju hahaha!!

Trävlig Bild...

2008-01-08 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0