Fredag :D

äntligen fredag, eller ja inte riktigt än men klockan är ju förbi 00:00 ;) haha
så underbart med helg :D kommer dock inte bli så händelserik fredag, ska förhoppningsvis träffa sarah en stund. Sen ska jag och pappa iväg och handla massa stuff som behövs till cupen; energidrycker, frukt, kexchoklad, druvsocker, gainomax, ja listan kan göras lång =P haha.. Sen kommer väll kvällen bestå av packning, och gå och lägga mig tidigt. Samling 06:45 i ängelholm, vilket betyder att vi får åka härifrån 06:15 vilket i sin tid betyder att jag måste gå upp mellan 05:15-05:45, och det är fan tidigt ^^ UGG!

Men förhoppningsvis så kommer det blir roligt ialf :D Får spelat massa matcher, och jag kommer antagligen få massa speltid med ;) underbart! det är inte lätt att vara bäst, eller vad ska man säga, haha. Nej nu tror ni säkert att jag är som som tror att jag är bäst, men i själva verket inte är det. MEN så här ligger det till för er som inte visste det: Om man som hockeyspelare inte tror på sig själv, så kommer man ingenvart ^^ och ju mer självförtoende man har, ju mer syns det i spelet med, man vågar ta ett anfall själv, och vågar ta det där skottet. Men sen vet jag också att jag är bra, och det behöver jag veta&höra, för annars lirar jag uselt. Låter wierd men så är det.

Men ja, det kommer nog bli en bra helg med massa speltid och förhoppningsvis så får jag näta några gånger med, jag lovar att hålla er uppdaterade, och berätta allt om helgen sen :)

Nej nu ska jag nog nanna kudden hade jag tänkt. ha det fettt så länge, det blir antagligen att jag skriver imorrn med under tiden jag packar, annars önska mig Lycka till ;)

image23

Kommentarer
Postat av: Magnus

Lycka till !!! Det kommer gå skit bra, Och du kommer göra en massa mål :) håller tummarna för ditt lag,Och hela näven för dig :)

Du får skicka läges rapport till mig via sms ;)

Kraaaammmm

2008-02-01 @ 01:16:49
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

haha, tack ;D jag får väll se till att näta minst en gång för dig ialf :P hehe.. hoppas du får en trevlig helg du med :) festa lungt ;) hehe.. puss o kraaam!

2008-02-01 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0