Helt jävla underbart!!

image36

YES, JAG SKA DIT! och jag är så jäävla lycklig!

För er som inte hänger med,förra året bestämmde mamma och jag att vi skulle dra antingen till sweden rock eller roskilde detta året. Sen nu när nånm vecka sen så sa mamma och pappa att dom hade köpt biljetter till sig själva, jag bara jaha, och trodde att jag skulle få en tradig sommar utan festival. MEN sen när jag kom hem nu ikväll från sta så frågade mamma mig "har pappa sagt vad vi har köpt till dig idag?" jag bara "nej?!" sen sa hon "ja vi har köpt en swedenrock biljett till dig om du vill följa med :p" FATTA GLAD JAG BLEV, OCH FATTA HUR GLAD JAG ÄR FORTFARANDE!

Sen mitt på allt så får jag åka till Irland med nu på sportlovet! Nu måste bara Sarah också få det, sen kommer det bli så jäääävla underbart stumpan!
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0