hurry hurry - eat my rice any curry ;)

Ugg, har inte gjort något av det som jag hade tänkt än.. Har mest kommit på massa andra saker att göra ;) Så som att planera en ommöblering av mitt rum och klappa kisen ;) haha. Men det är viktigt det med..

Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig ikväll, eller hmm.. varje gång jag tänker på det så velar jag.. Äh, orka bry sig, egentligen.. Sen orkar jag inte tänka på hur jag ska ha håret, kommer ta en evighet i vilketfall som helst att fixa det, sen är mitt bästa hårspray SLUT =/  så jag får nöja mig med det dåliga istället, vilket kommer sluta i total kaos..

Haha, vilka problem jag har egentligen ;) Nej nu börjar jag få bråttom.. Sup lungt ikväll alla, och gör inget som jag inte hade gjort xD


schkål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0