LYCKA!

image30
Beslut

Pliktverket bifaller din ansökan om att få antagningspröva.
Du kommer kallas senast under nästa år och du får kallelsen minst en månad föra den dag du ska antagningspröva. I kallelsen står vilken dag du ska antagningspröva och hur du ska resa.

Kom hem nu för lite mindre en timme sen så såg jag det ligga där på köksbordet, ett brev från pliktverket..
Haha både mamma och pappa var lika spända som jag ;)

Fatta så jävla bra, visst det kommer antagligen ta ett bra tag innan jag kommer få mönstra , men endå! Detta har jag velat hur länge som helst. Känns underbart att äntligen få vveta att det verkligen kommer bli av, och inget kan ändra på det!! Idag har varit en underbar dag, och ingen kan ta det ifrån mig!!

LYCKA!!




Ondag;
Yes den dag som jag trodde skulle bli den segaste visade sig gå jättefort =P hehe.. Fick redovisat mitt företagsbesök och det gick bra :) Sen bokades det in Matte C prov på fredag och Information & Layoutprov på måndag. Åh, hitills så har skolan börjat super! :)

Efter skolan så var jag med sarah stumpan idag igen, vi krämgde lite på rondellens grill, sen cycklades det hem till henne och massa mys :) och sarah! now you're gone, I realise my love for you were strong, lalalalalalala haha! jag har fortfarande den på huvudet =P

Nej nu ska jag läsa Psykologi läxan & Företagsekonomin, sen blir det tv :) Och självklart lite spelande på datan ikväll med, skiit bra kväll :P hehe..

hej svejs så länge :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tycker om din blogg....

2008-01-11 @ 01:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0