monday

Yeah, då var jullovet slut, eller ja typ.. Skolan imorrn igen, vet inte riktigt hur jag känner över det.
Eller jo visst, lov är aldrig fel men ska ändå bli skönt att komma in i en rytm igen. Sen brukar alltid vårterminen gå assnabbt, sen ere bara ett år kvar ju ;D weheeeeey!

Oskar var här innan, hjälpe mig med plugget lite, så nu kan jag med gott samvete sitta och gotta mig framför teven, heeela kvällen xD Ja, nu ska jag verkligen fixa skolan..Hoppas verkligen det är som alla andra säger, att 2'an är jobbigast sen är 3'an bara slappe. Hmm, får väll vänta och se efter helt enkelt..

I förrgår (lördags) så var jag hemma hos emelie och firade hennes 20-års dag.. trevligt trevligt.. men stannade inte så länge eftersom jag hade träning igår (söndag). Och eftersom det är idag emelie fyller 20 så får man passa på att säga grattis , så GRATTIS :D

Nej, nu ska jag hämta nått att dricka, sen invänta Stridspiloterna på tv ;) yeaaahhhy ;D

image24
Jag bjussar på två lökiga bilder på mig från i lördags, dock de enda jag fastnade på ;) haha
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0