nattuggla

Ugg, sitter fortfarande uppe och klockan är 5 över 4.. Men det är inte det som är illa utan , det värsta är att jag ska till skolan imorrn. Men seriöst det är en kort dag så det pallar jag nog endå =P

Suttit uppe nu några timmar på msn och spelar tradiga onlinespel med och haft konstiga konversitioner. Fan vad jag saknat det och fan vad jag saknar sommarnättrena, när man är uppe hela tden och bara snackar skit med polarna. Jag menar om vi inte får någon ordentlig vinter så ge oss sommaren nu :D Långa dagar långa nätter, korta dagar långa nätter, varma sommarvindar, det e fan great :D

Nej nu ska jag spela lite til sen måste jag sova vid 5 ialf, får se hur det går ;) haha

image27

Brorsan & jag :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Näää satt du uppe till klockan 5 tjejen!

Trevlig Blogg, sommaren längtar man efter, det bara regnar hela tiden ändå, Suck!

Kram

2008-01-08 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0