Nu drar det igång..

Yeahy fredag imorrn = HELG! så jäävla skönt!

men ialf, skolan , helt ok idag var sjukt trött bara men så är det ibland.. Efter skolan så drog vi och fixade Guldkort till mig på friskis, så bra! och imorrn dras det hela igång med första träningspasset där, förhoppningsvis så följer både karro och sarah med :)

denna gången ska jag verkligen hålla mitt nyårslöfte! :)

Skulle egentligen åkt upp till Jennifer och motala/norrköping nu nästa helg, men fick reda på att de behövde min hjälp på karla nu nästa lördag, och fattig student som jag är så behöver jag verkligen de där pengarna..
Förhoppningsvis så har jag då oengar så att jag kan åka till Irland på sportlovet, hoppas, HOPPAS, hopppas!

Imorgon ska jag antagligen träffa skar en runda, får se hur det blir.. Sen på lördag blir det nog att jag adin och karro drar ner till Lund, Jimmy fyller ju 20 idag så GRATTIS GRATTIS GRATTIS hjärtat!
image31

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hey there cute girl :) but whos that guy haha...

Fan skall du börja träna gym soft, Men behöver du det då?

Har själv funderat på det sen jag var 15 men blir aldrig av hmmm

Kram

2008-01-11 @ 01:50:53
Postat av: noCtol

Fetaste bilden du kunde hitta på mig elleR? :P haha

2008-01-16 @ 21:55:42
URL: http://noCtol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0