sick.

Vaknade upp i morse med världens halsont, kunde knappt prata och varje gång jag svalde känndes det som om jag svalde tusen nålar =/ Men nu är det ialf lite bättre, nu är jag mest hes och öm i halsen.

Men ja, eftersom jag stanna hemma från skolan idag så blir det igen träning =/ ugg, är så fett rastlös alltså. Har till och med börjat städa mitt rum, och då är det illa ^^ haha. Som det känns nu så kommer det bli en helstädning av rummet idag, sen måste jag endå städa skrivbordet med för att inte slarva bort Dublin biljetterna och mina räkningar, hahah! :p Fast mitt rum är iofs jävligt fint när det är hel städat, så med rätt musik så blir det nog lite roligt endå ^^ Är faktikst lite sugen på att möblera om med, hmm beror lite på hur lång tid allt kommer att ta..

Hm, just det igår.. Efter skolan så drog vi till Friskis, blev gymmande och sen kick'n box pass. Kick'n box passet nådde dock inte upp till mina förväntningar, så tvivlar på att det blir det fler gånger.. Men som jag sa ingen träning idag, och ingen imorrn heller, så det blir två vilodagar, sen hockey både lördag och söndag. Jag känner mig helt slö i kroppen, och det är inte bra.. Så det blir två viloagar ist för en, men det är mest för att jag ska vara fullt utvilad tills hockeyn. Cup nästa helg ju ;) oj oj oj :D :D

Nej nu måste jag nog fortsätta städa =/ ugg.. take care y'all.. ciaaao!

image46
my beloved peking pumas


Kommentarer
Postat av: Magnus

Krya på dig Sara!

Kram

2008-01-25 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0