Sista lördagen på lovet då..

Usch ja och det känns förjävligt! Hade verkligen inte klagat på några veckors lov till,
känns som jag inye har hunnit med något av det som jag hade tänkt att göra under lovet.
så istället får allt göras nu sista helgen =/

Men ja, lördag:

- Städa rummet
- Försöka börja med pluggandet
- Välja kläder till ikväll (emelie har typ "fest" för hon fyller snart 20)
- Sen väntar kvällen..



Visst det är lördag, och det e jävligt najs, fast jag hade hellre skippat idag och tatt söndag nu direkt ;) haha, jadå träning imorrn, längtar som fan.. Sen ska pappa filma mig med, så jag själv kan se hur  jag har utvecklats och vad jag gör för fel m.m.. Hoppas bara att träningen går lika bra som den gjorde sist ;)


image23

Kommentarer
Postat av: Sofie

nice ;)

2008-01-05 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0