sunday afternoon.

Yeap, som jag längtade till helgen, men nu såhär i efterhand så har den verkligen gått för snabbt =/ Har inte hunnit sova ut heller för den delen.Ja den började med i fredags;

Skulle egentligen tränat med sarah, men fick ett smsm om att min mobil var klar så vi drog in och hämta den, FEM JÄVLA VECKOR på reperation och sen får jag endå en ny ^^ Nej här ska de klagas må ni tro! :p Därefter drog vi hem till sarah igen, käkade och svullade framför en film, lugn och skön kväll :)

Lördagen började med jobb för min del, jag vet att det var öppet hus på kulla MEN jag tjänar faktikst hellre pengar än att gå i en skola på en lördag o bara löka runder.. Ialf, var dock skoj på jobbet, sålde massa stuff, eller snarare dyra stuff ;) haha. Sen kom det in en fotosnubbe som tydligen skulle fota för "Nöjesliv" tror jag tidningen hette. Så i mitten av Februari kmmer den ut, och då antagligen med mig i ;) hahah.. Jobbet slutade 3, men kom därifrån halv 4 typ, sarah kom och mötte mig vid statdshuset (i höganäs) sen hem till henne och softa :)

Idag (söndag), gick upp 7.00, åkte hemifrån 07.30 och tränade mellan 08.30 - 09.45 om ni ville veta ;) Var lätt en av de bästa träningarna från min sida, allt gick så sjukt bra och jag är bara så jävla nöjd, fan jag älskar verkligen hockey :)  Sen drog jag o pappa ut i höganäs/nyhamn och satte upp reklam lappar för Damkronornas fyrnations turnering som är 14 - 17 februari i Ängelholm. Be there! :)
Och nu sitter jag bara och slappar framför datan, blir dock film senare med mys :) hehe..


För första gången på länge så känns det inte jättetråkit att det är söndag, ska bli skönt med måndag och ny vecka. Träna varje dag på friskis med sarah, fast tror jag ska gymma mest nu i veckan, men ja får se hur det känns imorgon.. ( träningsnarkoman javisst, välkommen tillbaka gamla sara :) jag har saknat dig )

SARAH, 29 DAGAR KVAR TILL DUBLIN!!!! :) :)

image44
sarah söt som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0