sunday.

En bra sak är ju att jag inte har ont i halsen längre ^^ En mindra bra sak är att jag nu börjar bli grymmt förkyld och en sjuk huvudvärk ingår där ja. Men har haft en UNDERBAR helg. Älskling, du är bäst! <3 Hade träning i lördags, den gick svinigt äckligt bra rent ut sagt, allt stämde, fast jag fick iofs spela med mina brudar så :) Sen vare träning idag med, men eftersom de flesta är idiotiskt dåliga (enligt mig) så blev allt bara blä, MEN så är det. Ialf cup nästa helg, ska antagligen med, beror på om jag får lira med min 5'a eller inte. yeah, nu blir det en ny vecka full med träning :) nej, nu ska jag ner o kanske käka nått, sen glotta film :) ciaaaaaao.

image49

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vad bra att du kryat på dig!
Låter som du haft en riktigt bra helg ju!
hoppas man får se dig in Action på isen någongång..

ha det Kram

2008-01-27 @ 22:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0