trött.

tisdag idag då.. smått öm i hela kroppen, men det är värt det ;)
Blev ordentligt gymmande igår, och även idag + ett step pass, yeahy det var faktikst roligt, svårt i början, men roligt. Känns riktigt bra med träningen nu faktikst, sen får jag bara posetiv respons här hem ifrån med,så det hjälper faktiskt en bit på vägen :) Som pappa sa idag när han hämtade mig, om jag tränar hela veckan ut, sen nästa vecka så kommer jag gå in i cupen i dk och totalt mejja er dom ;) haha, det känndes bra att höra..

Sen kom jag hem käkade, och glodde på "I huvudet på Gynning", faktiskt bra :) Sen nu blire lite ekonomiplugg, sen kommer jag nog däcka direkt, helt slut alltså :p haha..

Ja nu orkar jag inte skriva nått mer, take care, vi hörs. ciaaaaaaaaaaao!

image45 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Alltså hur snygg kropp har inte du efter alla de där träningspassen igentligen? först hockey sen gymmet :)

Hård tjej på bilden....

2008-01-23 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0