tuesday.

Yes, seg dag i skolan idag ialf. men drog till Friskis  mot kvällen med sarah och körde ett jympa pass, jo vi skulle egentligen kört "core" passet, men eftersom jag trodde att det började 7 vilket det inte gjorde så var vi där då, och då var det bara jympa pass som fanns =p haha. MEN jag tror inte vi tar om det där passet ialf, höll ju fan på dö av skratt, hahah!

Yes, och mer om Dublin, Irland. Det BLIR av! Vi måste bara boka flygbiljetterna + buss biljetterna men det kommer vi göra nu i veckan, sen ska vi ha en "Dublin" dag då vi planerar allt omkring, räknar o får allt att gå runt.  FAN VAD JAG LÄNGTAR! ;D  Det kommer lätt bli det bästa lovet ever ;) och vi kommer ha så jävla skoj sarah! :D

Nej nu ska jag kolla upp lite mer med flygbiljetterna och resan, sen blir de lite nördande framför datan, och sen csi :) hahah..

image40


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, tror du inte att ni kommer skratta er till döds av core-passet då? :P Du kanske ska köra skivstång istället? ;)

2008-01-16 @ 17:18:02
Postat av: sara

erica, haha vad gör man på core passet då? :p

2008-01-16 @ 20:50:50
Postat av: Magnus

Säger bara en sak... Tjusig tjej på bilden :)

Vem är det ? :)

2008-01-17 @ 01:34:51
Postat av: sara

magnus, haha det är ju jag ;)

2008-01-17 @ 20:32:36
Postat av: Magnus

Puhhh trodde det var för bra för att vara sant :)

2008-01-17 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0