unsdag

Kind of tierd^^ Lång skoldag, sen rögle hela kvällen.. har så mycket jag måste göra nu ikväll men egentligen vill jag bara krypa ner i min säng och sova, hade vatt så sjukt najs ^^
Men riktigt skönt att det är torsdag imorrn ialf, sen fredag och lördag morgon bär det av till danmark för cup :DD
Kommer bli så fett najs, men det är FETT ruttet att idah inte ska med =/ hade verkligen behövt henne, men man får göra det bästa av det hela, och förhoppningsvis så får vi in en bra ersättare i min kjedja, vilket leder till att vi producerar många mål och spelar bra ;) haha..

hm, näe, nu ska jag nog fjanta mig klart med bilderna sen matchen och lägga upp dom på bdb^^ jofa.bilddagboken.se för er som inte har koll ;) haha.

ha det fett, så hörs vi, ciaaao alla små clementiner ^^

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0