31 juli.

22:14    GOSH var det var längesen jag skrev nu.. Men jag har verkligen inte haft tid. Jag har jobbat, och när jag väl vatt ledig har jag typ sovit. Jobbat idag 10-18, och imorgon är det 17-24 som gäller. Så ikväll kan jag vara uppe länge och softa. Enda nackdelen att typ alla antingen jobbar imorgon eller är för trötta för att hitta på något. Slutar väll med att jag sitter här och super själv ;)  haha! Förresten, jag försov mig imorse, jag vaknade 10:01 jag började jobba 10 egentligen. Jag stressade ihjälv mig halvt och var på jobb 10:05, det är fan att stressa må ni tro! :)

På lördag är det 20-års fest som gäller, för mattias & jonas. Kommer nog bli skoj. Bli full som ett svin-ja! haha xD Annars ere väll inte så mycket som händer, eller jag måste be brorsan dra till systemet imorgon och köpa alkohol till mig, har bara 8 heineken.. Sen vet jag inte heller vad jag ska ha på mig ¨på lördag, eller kanske. men jag velar lite fortfarande, dock vet jag inte hur jag ska ha håret, PANIK! ojoj, nu kom jag p¨å vad jag kan göra imorgon, dra & köpa hårfärg & sånt ;) sen hem och färga+ klippa det, silken IDEÉ! :D Nu ska jag bara komma ihåg det med ;) haha!

Nej nu ska jag mumsa i mig mitt naturgodis sen nörda mig lite mer vid datan, var ett tag sen nu ju^^


flickor, ni betyder. ni sätter en guldkant på min annars gråa vardag :*      tack!




You are the world
You win my eyes
For you're all I want in my life

All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That All I ever wanted
Was you and me

- Ge mig ett avslut, vissa saker är inte menade att hålla i all evighet. </3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bara 8 heineken? :O Det är ganska många!

2008-08-01 @ 06:34:42
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0