awake



11:45
vaknade precis. Blev inget gymmande med sofie idag, dels för att jag verkligen behövde sova, sen så har jag varit halv vaken sen vid 6 pga av mina händer kliat :/ ugg, nu vill jag verkligen bara hugga av dom! gör fete ont och kliar som in in i 24/7... Måste verkligen ringa till vårdcentralen, för det har knappast blivit bättre..

Mamma & Pappa åkt precis till ikea, jag som hade viljat följa med :P Men jag sa till dom att köpa galgar till mig, så jag kan börja organisera mina garderober :P

Så nu ska jag sitta här och softa nån minut till, sen ner käka frulle och kolla tv :) Får se ifall jag hinner göra något innan kvällen, för då är det jobb som gäller, som vanligt 18-24.


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur många garderober har du? :)

2008-07-18 @ 12:43:19
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0