back 2 work.

snartsnartsnartsnartsnartsnart är det dags igen!


12:30
   Då var det onsdag och dags för jobb igen. Idag är det 15-22 som gäller. Så det är inte fy skam precis.

Jag sov ganska så länge idag, til 12 typ. Så jag har både hunnit käka frulle och kört igång en tvätt till. Sen var karro här med och lånade min heta resväska. Hon ska nämligen till italien och hade ingen stor väska att packa i, men nu är det löst =P

jag tänkte gå en jakt efter galgar nu i huset, jag behöver fler till mina garderober, hitar säkert några någonstans :P förhoppningsvis. Därefter ska jag väll byta om och så småningom bege mig till jobb med.

Förresten, jag snackar med jodie nu (en av australienarna som var med på swish) fan vad man saknar dom =/ känns lite wierd att dom är på andra sidan jorden.. men ja.

Nu har jag inte mer att skriva =P writar när jag är hemma från jobb igen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0