back again.

00.20 oopppss, det var ett tag sen jag skrev, men jag har verkligen inte haft tid så ja^^
sen jag skrev sist så har det väll inte hänt så mycket, lite fylla, slapp, och massa jobb ^^

Kom precis hem från jobb nu med. jobbat 18-24 idag, & samma gäller imorgon. Det är verkligen riktigt segt att jobba stängning faktikst^^ MEN imorgon kommer min klubba, YEAH! Dom (schenker) skulle komma imrgon förmiddag och leverera den, så kommer bli att jag pillar med den hela dagen imorgon och så. tills jag ska jobba dårå.

Annars händer det inte så mycket i veckan tror jag. Ska mest packa och så, swish på söndag ju! och förhoppningsvis FEST eller UTGÅNG på fredag ;D loveit!

Nu ska jag dricka min loka päron och äta mitt naturgodis (nej, jag försöker inte vara nyttig) men just nu är jag verkligen sugen på det :P haha.

sov gott alla. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0