fredaaag! ;D

12:50  Godmorgon :)

Så var det äntligen fredag, och jag är ledig idag :D Iofs så messade elin imorse och frågade om jag ville jobba 17-23, men eftersom jag redan har planer så gick inte det. Hoppas bara att det blir fler tillfällen att jobba extra, need the cash.

Idag ser dagen ut såhär; Ska snart ner och käka lite frulle, sen in i duschen och därefter göra mig i ordning. Måste välja kläder med, vilket kan ta en mindre evighet för mig. Jag funderar om jag ska ha klänning idag, kanske den rosa eller min nya, men vettifan.. Men till den rosa kan jag nog ha mina svarta skor, hmm..

Sen ska jag ta bussen in vid 4 torr jag det var, och träffa padde i stan, sen på pardey vilket inkluderar grillning fick jag precis reda på :P hah.

Jag har provat min nya bikini nu med, eller jag sitter i den nu snarare, har inte provat den sen jag köpte den, och eftersom jag ska ha med mig den till landskrona så var jag tvungen att kolla hur man ser ut i den ju :P haha. Usch ja, nu är det fett nära, imorgon blir det packning hela dagen lång. Grymmt mycket som jag måste ha med mig, tur att pappa kör mg ner och hjälper mig med grejerna..

Nej nu måste jag käka lite sen försöka välja kläder, och håret kommer också ta en evighet att fixa idag, men snyggt ska det li ialf ;) haha.

Jag slänger in en bild på outfiten sen :)

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0