friday night


00:43
   Så var det fredag igen. denna veckan har gått så sjukt snabbt, men det är väll mest för att jag jobbat varje dag =p nu har jag de två "slappaste" dagarna kvar på jobb denna veckan. Imorgon jobbar jag 17-23 vilket betyder att jag inte har stängning :) sen på söndag jobbar jag 10-16 så det är soft som fan :) eller ja typ..

Tänke lägga upp bilder på alla mina nya klädinköp, men orkar verkligen inte fota allt =P haha. utan skriver det istället, jag köpte;
- 3 par jeans
- 1 par shorts
- 4 t-shirts
- underkläder
- hårprylar
- en finfin väska
och lite smått och gott. jag är helnöjd xD

Nu bytar vi samtalsämne igen, stenfeldt är hemma :) förhoppningsvis så ska vi ses nästa vecka eftersom jag är ledig måndag & tisdag, så massa skoj :)

Och om exakt en vecka och tidpunkt så står jag på gröningen längst framme vid scenen och NJUTER/DIGGAR satan i det av de underbara VOLBEAT! fy fan vad jag längtar! :D Blir även soilvork & nephew den helgen :)

IDAG,  skulle egentligen tränat med sofie med så blev det inte. jag sov länge sen blev det in till höganäs en runda för fika med sofie :) mys. Därefter tog jag mifg i kragen och begav mig till vårdcentralen med sofie som sällskap. Först givk vi till delfinen, men de hade stängt fredagar ojämn vecka, och självklart var det det idag, så vi fick gå bort till sjöcrona ist. Väl där fick jag först träffa en sjukskötersa, sen en till och till slut doktorn. Hon trodde det var att mina händer hade reagerat på mina hockeyhandskar (eftersom jag vatt på läger, och haft mycket is. Då hinner handskarna inte torka imellan ispassen och det blir både varmt och fuktigt.) Så jag fick någon kräm som jag ska smörja in händerna med & tabletter mot kliandet. Jag hoppas verkligen det blir bättre nu ialf. Annars kommer jag bli fett sur.

På tal om att jag blir sur. Haha! Idag på jobb så var båda pappers grejerna tomma och ingen hade satt in nytt papper (då blev jag småkink eftersom jag stod där med blöta händer och det var folk i kassan) Jag hämtade nytt papper för att byta ut, men såklart så skulle maskinen jävlas med mig så jag svir lite och slog på den, men till sist fick jag den att funka. nu till det roliga med det hela, erik stod och kollade på under hela tiden, och jag antar att han blev lite smått rädd för mig när jag fick rycket.. Så resterande kvällen kollade han snett på mig. haha, tyckte jag var lite roligt :p

NEJ, nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla lite tv, sen nanna. börjar bli lite seg av medicinen nu.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0