Godmorgon/godmiddag

14:39  tjena tjena, jag vaknade vid halv 2 idag av att mamma & pappa skulle iväg med hojjen. Annars sulle jag nog lätt kunna sova några timmar till. Dagen gick ganska så snabbt igår på jobb med för den delen, skönt att der bara är jobb idag & imorgon sen LEDIG två dagar :D wohooo..

Jag var som sagt på vårdcentralen igår och fick medicin, det verkar som den hjälper lite ialf, men vettifan för nu kliar det asmycket igen :/ jag pallar verkligen inte med det :/ Sen det värsta är ju att jag inte får klia, men hur lätt är det egentligen^^  Nu tänkte jag så småningom sätta på lite bra musik och bröja med städningen av rummet, för det behövs verkligen.. Sen skulle jag & pappa fixa lite idag med, men eftersom han inte är hemma så är det inte så lätt  :p

Ikväll vettifan vad som händer, jag jobbar 17-23 så tror inte jag pallar att göra något när jag kommer hem, men lite sugen är jag endå ;D Så det är bara att slå en pling ;)

Nej nu måste jag sätta fart.

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0